التماس دعای شهادت
زندگی زیباست ... اما شهادت از آن زیبا تر است ...
قالب وبلاگ

 

امام خامنه اي: در جنگ نرم قدر مسلم نخبگان فکری باید به میدان بیایند یعنی شما افسران جبهه جنگ نرم ،شما افسران جوان این جبهه هستید نه سرباز !افسر جوان در صحنه است هم به دستور عمل می کند و هم صحنه را می آزماید ...

حجم : 7،195 مگابايت | فرمت flv

مدت : 3 دقيقه و 33 ثانيه | لينك دانلود

 



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت17:03---12 بهمن 1391
یخده که فک کردم دیدم من یخده (کوچولو هااااااااااااااااااااااااااااا اااااا - اندوزه سر سوزن)
معتقدم


ریحانه
ساعت11:36---12 بهمن 1391
آره
چون یه قائده ای هست هر کی اینو دوس داشته باشه باید معتقد به آخر الدنیا باشه


ـــخط ــشکنــ
ساعت11:26---10 بهمن 1391
عالی بود...

استفاده کردیم....



سربازکوچک
ساعت0:31---10 بهمن 1391
سلام خواهرم...

با مطلبی از زنجیر خاک آپم...

انگشت بر موس گذاشته و کلیک رنجه بنمایید...


سربازکوچک
ساعت0:31---10 بهمن 1391
سلام خواهرم...

با مطلبی از زنجیر خاک آپم...

انگشت بر موس گذاشته و کلیک رنجه بنمایید...


اناربانو
ساعت0:29---10 بهمن 1391
چرا ریحانه؟

چون دوسش دارم اخر دنیاس؟


ریحانه
ساعت16:58---9 بهمن 1391
انار ؟؟؟

اینم دوس داشتن داره ؟؟

کلا جفتتون به آخر دنیا معتقدین ؟؟


اناربانو
ساعت23:49---8 بهمن 1391
سلام...

پس من دیگه سربازکوچک نیستمااااا
من افسر وظیفماحترام بزار بینم

دوشت دالم گلم
دلم برات تنگ میشه...نمیدونم مشکل وبم چیه.دیگه نیستم اما الان قالبشو عوض میکنم شاید ازاون باشه


رضااحسانی
ساعت22:06---8 بهمن 1391
به نام خدا
باخامنه ای کسی نگردد گمراه
اودرشب فتنه می درخشد چون ماه
سلام،خسته نباشید.
ممنون که با ماسر می زنید.
هیچ مشکلی وجود ندارد؛هر موقع دوست داشتید می تونید از مطالب وبلاگ من استفاده کنید.
اللهم عجل لولیک الفرج
لبیک یاخامنه ای


سایه رهبری
ساعت20:18---8 بهمن 1391
آفرین وبلاگ هر روز داره بهتر میشه.خیلی ممنون که به وبلاگ من سر میزنی .اجرت باخدا .دوستار شما مدیریت وبلاگ سایه رهبری .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 8 بهمن 1386برچسب:جنگ,نرم,افسران,سربازان,جبه جنگ نرم,, ] [ 18:46 ] [ Nahal02 ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

بیا ... شاید در کنار یکدیگر که باشیم ... دعای شهادتمان به استجابت مهدی فاطمه "عج" برسد ...
نويسندگان
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 836
بازدید کل : 55948
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 81
تعداد آنلاین : 1


http://shorehosein.blogfa.com/